Gaudeamus
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
JOULUTORI 30.11.-31.12.

SYKSYN 2018 UUTUUSKIRJAT

TOP 10 KIRJAT

E-KIRJAT

KUUKAUDEN KIRJA

SUURET KYSYMYKSET: Muuttuva työ ja talous

Demokratian tulevaisuus

Konfliktit maailmassa

TILAA LAHJAKORTTI

FILOSOFIA & USKONTO

HISTORIA

KASVATUS & PSYKOLOGIA

KIELET & KIRJALLISUUS

KULTTUURI & TAIDE

OTATIETO

SOSIAALIALA

SUKUPUOLENTUTKIMUS

TALOUS & JOHTAMINEN

TEKNIIKKA & IT

TERVEYS & HYVINVOINTI

TIEDE & TUTKIMUSMENETELMÄT

VIESTINTÄ & MEDIA

YHTEISKUNTA & POLITIIKKA

YMPÄRISTÖ & LUONTO

KEVÄÄN 2019 UUTUUSKIRJAT




 

PELITAITEEN MANIFESTI

Pelitaiteen manifestiPELITAITEEN MANIFESTI
Tekijä: Juho Kuorikoski
Kustantaja: Gaudeamus (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   37,00 27,90

Vaihtoehtoiset

Pelitaiteen manifestiPELITAITEEN MANIFESTI (E-KIRJA)
Tekijä: Juho Kuorikoski
Kustantaja: Gaudeamus (2018)
Saatavuus: Heti
EUR   27,00
    
Kirjailija: Juho Kuorikoski
Kustantaja: Gaudeamus
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 250
Asu: Kovakantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2018 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
JOULUTORI 30.11.-31.12.
SYKSYN 2018 UUTUUSKIRJAT
TOP 10 KIRJAT
HISTORIA
KULTTUURI & TAIDE

Tämän tuotteen osoite
EUR
37,00 27,90

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Pelitaiteen manifesti
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus! Tilaa tuote jouluksi viimeistään 17.12.2018
ISBN-13: 9789524954839, ISBN-10: 9524954834
Hinta: 27.90 € (Alv 10%, 25.36€ Alv 0%), OVH 37.00 €


Mitä pelit ovat? Ovatko ne urheilua tai viihdettä? Onko pelien arvo vain euroissa? Turmelevatko ne nuorison?

Digitaalisia pelejä kritisoidaan viihteellisyydestä ja kaupallisuudesta, mutta niillä on oma vahva taiteellinen ulottuvuutensa. Tärkeimmäksi peleissä nousee kokeminen, kun tarinan kulkuun voi itse vaikuttaa. Pelaaja itkee, nauraa, suuttuu ja liikuttuu tehdessään valintoja pelin mikrokosmoksessa. Parhaimmillaan pelit saavat pelaajan kyseenalaistamaan, kysymään ja ottamaan kantaa.

Pelitaiteen manifesti uppoutuu pelien maailmaan uudesta näkökulmasta ja ravistelee vallitsevia asenteita. Historiasta poimittujen esimerkkien avulla kirja nostaa digitaaliset pelit samanveroiseksi taidemuodoksi seitsemän vanhemman taiteen rinnalle: peleissä on kirjallisuutta, kuvanveistoa, maalaustaidetta, arkkitehtuuria, teatteria, elokuvaa ja musiikkia.

Kirjassa kuljetaan Pongin ja Tetriksen yksinkertaisesta kauneudesta Civilizationin strategiallisuuden kautta aina Witcherin ja Grand Theft Auton käsikirjoituksellisiin merkkiteoksiin, joissa todelliset merkitykset avautuvat vasta pelatessa. Kirja sopii niin pelaajille ja pelinkehittäjille kuin kaikille kulttuurista ja taiteesta kiinnostuneille.

Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Taiteet. Liikunta > Liikunta. Urheilu. Leikit. Huvit > Pelit. Leikit. Keräily > Pelit


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
27,90
Maksutavat

Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot