Gaudeamus
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
SYKSYN 2018 UUTUUSKIRJAT

KEVÄÄN 2018 UUTUUSKIRJAT

TOP 10 KIRJAT

KUUKAUDEN KIRJA

TILAA LAHJAKORTTI

E-KIRJAT

FILOSOFIA & USKONTO

HISTORIA

KASVATUS & PSYKOLOGIA

KIELET & KIRJALLISUUS

KULTTUURI & TAIDE

OTATIETO

SOSIAALIALA

SUKUPUOLENTUTKIMUS

TALOUS & JOHTAMINEN

TEKNIIKKA & IT

TERVEYS & HYVINVOINTI

TIEDE & TUTKIMUSMENETELMÄT

VIESTINTÄ & MEDIA

YHTEISKUNTA & POLITIIKKA

YMPÄRISTÖ & LUONTO




 

VUOROVAIKUTUS ASIAKASTYÖSSÄ : ASIAKKAAN KOHTAAMINEN SOSIAALI- JA TERVEYSALALLA

Vuorovaikutus asiakastyössä : asiakkaan kohtaaminen sosiaali- ja terveysalallaVUOROVAIKUTUS ASIAKASTYÖSSÄ : ASIAKKAAN KOHTAAMINEN SOSIAALI- JA TERVEYSALALLA
Tekijä: Kaarina Mönkkönen
Kustantaja: Gaudeamus (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   34,00
    
Kirjailija: Kaarina Mönkkönen
Kustantaja: Gaudeamus
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 220
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2018 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
KEVÄÄN 2018 UUTUUSKIRJAT
SOSIAALIALA
TERVEYS & HYVINVOINTI

Tämän tuotteen osoite
EUR
34,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Vuorovaikutus asiakastyössä : asiakkaan kohtaaminen sosiaali- ja terveysalalla
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus!
ISBN-13: 9789524954679, ISBN-10: 9524954672
Hinta: 34.00 € (Alv 10%, 30.91€ Alv 0%), OVH 34.00 €


Ihmisten välistä vuorovaikutusta voisi verrata tanssiin, jossa toista osapuolta kutsutaan tietynlaisiin askelkuvioihin. Myös vuorovaikutustilanteessa toinen voi dominoida tai astua taitamattomuuttaan toisen varpaille.

Sosiaali-, terveys- ja kasvatusalan työn muuttuessa ja monipuolistuessa tarvitaan yhä enemmän luovia taitoja. Asiakas on osattava kohdata yksilönä ja kunkin tilanteen omilla ehdoilla. Toisinaan on vaikea määritellä, millainen vuorovaikutus palvelee asiakasta parhaiten.

Vuorovaikutus asiakastyössä avaa ymmärrystä asiakaskohtaamisten moninaisuuteen. Se pohtii, millaiseen vuorovaikutukseen olisi tärkeä pyrkiä, mitä kompastuskiviä ammattilainen kohtaa ja milloin hyvää tarkoittavalta näyttävä toiminta voi olla asiakkaan kannalta ihan muuta.

Työssä kohdattavia tilanteita lähestytään käytännön esimerkein. Miten rakennetaan yhteistoiminnallinen suhde asiakkaan ja moniammatillisen tiimin kanssa? Kuinka asiakkaan toimijuutta tuetaan? Mitä merkitsee dialoginen työote osana työyhteisö- ja tiimitaitoja?

Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Yhteiskunta > Yleinen yhteiskuntatiede > Sosiologia > Sosiaalipsykologia


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
34,00
Maksutavat

Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot