Gaudeamus
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
TIEDÄ, MISTÄ PUHUTAAN

KEVÄÄN 2019 UUTUUSKIRJAT

SYKSYN 2018 KIRJAT

TOP 10 KIRJAT

E-KIRJAT

KUUKAUDEN KIRJA

SUURET KYSYMYKSET: Muuttuva työ ja talous

Demokratian tulevaisuus

Konfliktit maailmassa

Ilmastonmuutos

Terveys ja hyvinvointi Suomessa

Suomen suuret kysymykset

TILAA LAHJAKORTTI

FILOSOFIA & USKONTO

HISTORIA

KASVATUS & PSYKOLOGIA

KIELET & KIRJALLISUUS

KULTTUURI & TAIDE

OTATIETO

SOSIAALIALA

SUKUPUOLENTUTKIMUS

TALOUS & JOHTAMINEN

TEKNIIKKA & IT

TERVEYS & HYVINVOINTI

TIEDE & TUTKIMUSMENETELMÄT

VIESTINTÄ & MEDIA

YHTEISKUNTA & POLITIIKKA

YMPÄRISTÖ & LUONTO




 

ELÄMÄÄ MIELIKUVAYHTEISKUNNASSA : IMAGO JA MAINE MENESTYSTEKIJÖINÄ MYÖHÄISMODERNISSA MAAILMASSA

Elämää mielikuvayhteiskunnassa :  imago ja maine menestystekijöinä myöhäismodernissa maailmassaELÄMÄÄ MIELIKUVAYHTEISKUNNASSA : IMAGO JA MAINE MENESTYSTEKIJÖINÄ MYÖHÄISMODERNISSA MAAILMASSA
Tekijä: Karvonen Erkki
Kustantaja: Gaudeamus (2011)
Saatavuus: 1-3 viikkoa
EUR   30,00
    
Kirjailija: Karvonen Erkki
Kustantaja: Gaudeamus
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 334
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2011 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
VIESTINTÄ & MEDIA
YHTEISKUNTA & POLITIIKKA

Tämän tuotteen osoite
EUR
30,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Elämää mielikuvayhteiskunnassa :  imago ja maine menestystekijöinä myöhäismodernissa maailmassa
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: 1-3 viikkoa.
ISBN-13: 9789516627475, ISBN-10: 9516627471
Hinta: 30.00 € (Alv 10%, 27.27€ Alv 0%), OVH 30.00 €


Elämää mielikuvayhteiskunnassa on esitys siitä, mitä imago on, miten mielikuvia voidaan tutkia ja miten voidaan kehittää hyvä imago.

Teoksessa perehdytään imagoa koskevan ajattelun klassisiin teoksiin ja sovelletaan yhteiskuntatieteellisiä lähestymistapoja mielikuvien salojen selvittämiseksi. Tuoreita näkökulmia tarjoavat mm. kognitiotiede, semiotiikka, retoriikan tutkimus ja kulttuurintutkimus.

Teos tarjoaa kokonaisvaltaisen esityksen imagon ja maineen olemuksesta. Siinä analysoidaan myös käytännön esimerkkejä imagon rakentamisesta ja esitetään hyvän imagon ylläpitämisen perusohjeet.


Asiasanat: mielikuvat imago julkisuus maine kuuluisuus julkisuuden henkilöt brändit poliitikot retoriikka kulttuurintutkimus joukkoviestintä televisio
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Yhteiskunta > Yleinen yhteiskuntatiede > Sosiologia


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
30,00
Maksutavat

Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot