Gaudeamus
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
TIEDÄ, MISTÄ PUHUTAAN

KEVÄÄN 2019 UUTUUSKIRJAT

SYKSYN 2018 KIRJAT

TOP 10 KIRJAT

E-KIRJAT

KUUKAUDEN KIRJA

SUURET KYSYMYKSET: Muuttuva työ ja talous

Demokratian tulevaisuus

Konfliktit maailmassa

Ilmastonmuutos

Terveys ja hyvinvointi Suomessa

Suomen suuret kysymykset

TILAA LAHJAKORTTI

FILOSOFIA & USKONTO

HISTORIA

KASVATUS & PSYKOLOGIA

KIELET & KIRJALLISUUS

KULTTUURI & TAIDE

OTATIETO

SOSIAALIALA

SUKUPUOLENTUTKIMUS

TALOUS & JOHTAMINEN

TEKNIIKKA & IT

TERVEYS & HYVINVOINTI

TIEDE & TUTKIMUSMENETELMÄT

VIESTINTÄ & MEDIA

YHTEISKUNTA & POLITIIKKA

YMPÄRISTÖ & LUONTO




 

MAINONNAN LUKUTAITO

Mainonnan lukutaitoMAINONNAN LUKUTAITO (E-KIRJA)
Tekijä: Nando Malmelin
Kustantaja: Gaudeamus (2003)
Saatavuus: Heti
EUR   24,00

Vaihtoehtoiset

Mainonnan lukutaitoMAINONNAN LUKUTAITO
Tekijä: Malmelin Nando
Kustantaja: Gaudeamus (2004)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   28,00
    
Tekijä: Nando Malmelin
Kustantaja: Gaudeamus
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 223
Asu: Suojattu E-kirja PDF (lisätietoa)
Huom! E-kirjalla ei ole palautusoikeutta.
Painos: 1
Julkaisuvuosi: 2003 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
E-KIRJAT
TALOUS & JOHTAMINEN
VIESTINTÄ & MEDIA

Tämän tuotteen osoite
EUR
24,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Mainonnan lukutaito
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Heti.
ISBN-13: 9789524956338, ISBN-10: 9524956330
Hinta: 24.00 € (Alv 24%, 19.35€ Alv 0%), OVH 24.00 €


HUOM! Tämä tuote on ladattava e-kirja. Ennen tilaamista lue e-kirjoihin liittyvät: ohjeet.

Teos tarkastelee mainonnan lukutaitoa, jonka avulla voi ymmärtää mainontaa ja sen viestinnällistä luonnetta. Tällaisen lukutaidon kehittäminen on tärkeää, sillä mainonta on yhä keskeisempi osa yhteiskuntaa, yrityksiä ja yhteisöjä. Brandit ja markkinointiviestinnälliset viestit ovat sulautuneet yhä olennaisemmaksi osaksi länsimaisen ihmisen arkista elämää. Mainonnan tutkimuksen kannalta lukutaito on käsite, jonka avulla mainontaa voi viestintäteoreettisesti tarkastella. Teos on kannustava puheenvuoro mainonnan tutkimuksen kehittämiseen: tutkimuksessa tarkastellaan miksi ja miten mainontaa tulisi tutkia. Siinä myös pohditaan, miten mainonnan lukutaitoa voi soveltaa kansalaisten arjessa. Mainonnan vastaanottajalle mainonnan lukutaito on osa kykyä ymmärtää mainosviestejä ja niihin liittyviä mainonnan rakenteita. Mainostajille ja mainonnan suunnittelijoille mainonnan lukutaito ammatillista osaamista, taitoa tuottaa viestintää. Teoksessa pohditaan myös sitä, miten teoreettisen mainonnan tutkimuksen anti on valjastettavissa markkinointiviestinnän ammattilaisten käyttöön. Mainonnan lukutaito täyttää aukon suomalaisessa mainonnan ja markkinointiviestinnän tutkimuksessa. Se soveltuu oppikirjaksi myös yhteisöviestinnän, visuaalisen kulttuurin ja mediatutkimuksen aloille.


Asiasanat: mainonta markkinointiviestintä mainokset medialukutaito mielikuvat brandit televisiomainonta mainoselokuvat mediatutkimus
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Yleisteokset. Kirja-ala > Viestintä. Joukkoviestintä


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
24,00
Maksutavat

Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot