Gaudeamus
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
TAMMIALE

KEVÄÄN 2019 UUTUUSKIRJAT

SYKSYN 2018 KIRJAT

TOP 10 KIRJAT

E-KIRJAT

KUUKAUDEN KIRJA

SUURET KYSYMYKSET: Muuttuva työ ja talous

Demokratian tulevaisuus

Konfliktit maailmassa

Ilmastonmuutos

TILAA LAHJAKORTTI

FILOSOFIA & USKONTO

HISTORIA

KASVATUS & PSYKOLOGIA

KIELET & KIRJALLISUUS

KULTTUURI & TAIDE

OTATIETO

SOSIAALIALA

SUKUPUOLENTUTKIMUS

TALOUS & JOHTAMINEN

TEKNIIKKA & IT

TERVEYS & HYVINVOINTI

TIEDE & TUTKIMUSMENETELMÄT

VIESTINTÄ & MEDIA

YHTEISKUNTA & POLITIIKKA

YMPÄRISTÖ & LUONTO




 

MEDIAJOHTAMINEN

MediajohtaminenMEDIAJOHTAMINEN (E-KIRJA)
Tekijä: Nando Mikko Villi Malmelin (toim.)
Kustantaja: Gaudeamus (2015)
Saatavuus: Heti
EUR   29,00

Vaihtoehtoiset

Mediajohtaminen : näkökulmia uudistuvaan media-alaanMEDIAJOHTAMINEN : NÄKÖKULMIA UUDISTUVAAN MEDIA-ALAAN
Tekijä: Nando Malmelin; Mikko Villi (toim.)
Kustantaja: Gaudeamus (2015)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   34,00

Katso myös

Johtamisopit Suomessa : taylorismista innovaatioteorioihinJOHTAMISOPIT SUOMESSA : TAYLORISMISTA INNOVAATIOTEORIOIHIN
Tekijä: Seeck Hannele
Kustantaja: Gaudeamus (2012)
Saatavuus: Noin 3-4 arkipäivää
EUR   42,00
Johtamisopit Suomessa : taylorismista innovaatioteorioihinJOHTAMISOPIT SUOMESSA : TAYLORISMISTA INNOVAATIOTEORIOIHIN (E-KIRJA)
Tekijä: Hannele Seeck
Kustantaja: Gaudeamus (2012)
Saatavuus: Heti
EUR   32,00
    
Tekijä: Nando Mikko Villi Malmelin (toim.)
Kustantaja: Gaudeamus
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 180
Asu: Suojattu E-kirja EPUB (lisätietoa)
Huom! E-kirjalla ei ole palautusoikeutta.
Painos: 1. p.
Julkaisuvuosi: 2015 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
E-KIRJAT
TALOUS & JOHTAMINEN
VIESTINTÄ & MEDIA

Tämän tuotteen osoite
EUR
29,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Mediajohtaminen
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Heti.
ISBN-13: 9789524958714, ISBN-10: 9524958716
Hinta: 29.00 € (Alv 24%, 23.39€ Alv 0%), OVH 29.00 €


HUOM! Tämä tuote on ladattava e-kirja. Ennen tilaamista lue e-kirjoihin liittyvät: ohjeet.

Median murros on mullistanut media-alan sisällöntuotannon ja samalla myös johtamisen. Sisältöä ostetaan yhä enemmän itsenäisiltä toimijoilta, ja sen tuottamiseen osallistuu myös yleisö. Muuttuvat viestintäympäristöt ja digitalisoituminen vaativat medialta jatkuvaa uudistumista. Tulevaisuudessa mediajohtaminen onkin yhä enemmän luovuuden ja uudistumisen johtamista.

Mediajohtaminen on ensimmäinen mediajohtamista ja mediatyötä laajasti tarkasteleva suomenkielinen kirja. Teoksessa perehdytään monipuolisesti media-alan ydinteemoihin ja ajankohtaisiin kysymyksiin. Se avaa uusia näköaloja esimerkiksi media-alan brändien, yhteisöjen ja strategiatyön johtamiseen.

Kirja luo perustaa mediajohtamisen kasvavalle oppialalle, auttaa kehittämään media-alan yritysten osaamista sekä syventää keskustelua median murroksesta ja alan tulevaisuudesta. Teos antaa virikkeitä media-alan ammattilaisten ja opiskelijoiden lisäksi kaikille luovien toimialojen luotsaajille.

Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Liiketalouden hallinto > Johtamisen tekniikka ja menetelmät


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
29,00
Maksutavat

Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot