Gaudeamus
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
TAMMIALE

KEVÄÄN 2019 UUTUUSKIRJAT

SYKSYN 2018 KIRJAT

TOP 10 KIRJAT

E-KIRJAT

KUUKAUDEN KIRJA

SUURET KYSYMYKSET: Muuttuva työ ja talous

Demokratian tulevaisuus

Konfliktit maailmassa

Ilmastonmuutos

TILAA LAHJAKORTTI

FILOSOFIA & USKONTO

HISTORIA

KASVATUS & PSYKOLOGIA

KIELET & KIRJALLISUUS

KULTTUURI & TAIDE

OTATIETO

SOSIAALIALA

SUKUPUOLENTUTKIMUS

TALOUS & JOHTAMINEN

TEKNIIKKA & IT

TERVEYS & HYVINVOINTI

TIEDE & TUTKIMUSMENETELMÄT

VIESTINTÄ & MEDIA

YHTEISKUNTA & POLITIIKKA

YMPÄRISTÖ & LUONTO




 

MEDIAJOHTAMINEN : NÄKÖKULMIA UUDISTUVAAN MEDIA-ALAAN

Mediajohtaminen : näkökulmia uudistuvaan media-alaanMEDIAJOHTAMINEN : NÄKÖKULMIA UUDISTUVAAN MEDIA-ALAAN
Tekijä: Nando Malmelin; Mikko Villi (toim.)
Kustantaja: Gaudeamus (2015)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   34,00
    
Kirjailija: Nando Malmelin; Mikko Villi (toim.)
Kustantaja: Gaudeamus
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 180
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 1. p.
Julkaisuvuosi: 2015, 15.09.2015 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
SUURET KYSYMYKSET: Muuttuva työ ja talous
TALOUS & JOHTAMINEN
VIESTINTÄ & MEDIA

Tämän tuotteen osoite
EUR
34,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Mediajohtaminen : näkökulmia uudistuvaan media-alaan
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus!
ISBN-13: 9789524953702, ISBN-10: 9524953706
Hinta: 34.00 € (Alv 10%, 30.91€ Alv 0%), OVH 34.00 €


Median murros on mullistanut media-alan sisällöntuotannon ja samalla myös johtamisen. Sisältöä ostetaan yhä enemmän itsenäisiltä toimijoilta, ja sen tuottamiseen osallistuu myös yleisö. Muuttuvat viestintäympäristöt ja digitalisoituminen vaativat medialta jatkuvaa uudistumista. Tulevaisuudessa mediajohtaminen onkin yhä enemmän luovuuden ja uudistumisen johtamista.

Mediajohtaminen on ensimmäinen mediajohtamista ja mediatyötä laajasti tarkasteleva suomenkielinen kirja. Teoksessa perehdytään monipuolisesti media-alan ydinteemoihin ja ajankohtaisiin kysymyksiin. Se avaa uusia näköaloja esimerkiksi media-alan brändien, yhteisöjen ja strategiatyön johtamiseen.

Kirja luo perustaa mediajohtamisen kasvavalle oppialalle, auttaa kehittämään media-alan yritysten osaamista sekä syventää keskustelua median murroksesta ja alan tulevaisuudesta. Teos antaa virikkeitä media-alan ammattilaisten ja opiskelijoiden lisäksi kaikille luovien toimialojen luotsaajille.

Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Liiketalouden hallinto > Johtamisen tekniikka ja menetelmät


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
34,00
Maksutavat

Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot