Gaudeamus
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
TIEDÄ, MISTÄ PUHUTAAN

KEVÄÄN 2019 UUTUUSKIRJAT

SYKSYN 2018 KIRJAT

TOP 10 KIRJAT

E-KIRJAT

KUUKAUDEN KIRJA

SUURET KYSYMYKSET: Muuttuva työ ja talous

Demokratian tulevaisuus

Konfliktit maailmassa

Ilmastonmuutos

Terveys ja hyvinvointi Suomessa

Suomen suuret kysymykset

TILAA LAHJAKORTTI

FILOSOFIA & USKONTO

HISTORIA

KASVATUS & PSYKOLOGIA

KIELET & KIRJALLISUUS

KULTTUURI & TAIDE

OTATIETO

SOSIAALIALA

SUKUPUOLENTUTKIMUS

TALOUS & JOHTAMINEN

TEKNIIKKA & IT

TERVEYS & HYVINVOINTI

TIEDE & TUTKIMUSMENETELMÄT

VIESTINTÄ & MEDIA

YHTEISKUNTA & POLITIIKKA

YMPÄRISTÖ & LUONTO




 

KULUTTAJAMUOTTI : YLEISÖJEN HALLINTA MAINONNAN INSTITUUTIOISSA

Kuluttajamuotti : yleisöjen hallinta mainonnan instituutioissaKULUTTAJAMUOTTI : YLEISÖJEN HALLINTA MAINONNAN INSTITUUTIOISSA
Tekijä: Puustinen Liina
Kustantaja: Gaudeamus (2008)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   29,00

Katso myös

HallintavaltaHALLINTAVALTA
Tekijä: Kaisto Jani; Miikka Pyykkönen (toim.)
Kustantaja: Gaudeamus (2010)
Saatavuus: Noin 3-4 arkipäivää
EUR   33,00
Ekologinen kommunikaatioEKOLOGINEN KOMMUNIKAATIO
Tekijä: Luhmann Niklas; Sam Krause (suom.); Seppo Raiski (suom.)
Kustantaja: Gaudeamus (2004)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   27,00
Yksi piano vai kymmenen lehmää? - kirjoituksia arjen ilmiöistäYKSI PIANO VAI KYMMENEN LEHMÄÄ? - KIRJOITUKSIA ARJEN ILMIÖISTÄ
Tekijä: Karisto Antti
Kustantaja: Gaudeamus (2011)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   33,00
    
Kirjailija: Puustinen Liina
Kustantaja: Gaudeamus
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 330
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2008 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
TALOUS & JOHTAMINEN
VIESTINTÄ & MEDIA
YHTEISKUNTA & POLITIIKKA

Tämän tuotteen osoite
EUR
29,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Kuluttajamuotti : yleisöjen hallinta mainonnan instituutioissa
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus!
ISBN-13: 9789524950640, ISBN-10: 9524950642
Hinta: 29.00 € (Alv 10%, 26.36€ Alv 0%), OVH 29.00 €


Miten valta ja hallinta näyttäytyvät kulutuskulttuurissa? Miten mainonnan kohderyhmiä luokitellaan? Kuinka ihmisistä tuotetaan kuluttajia? Kuluttajamuotti tarkastelee kriittisesti kaupallista mediakulttuuria ja ennen kaikkea mainonnan instituutiota. Teos analysoi kuluttajien luokituksia markkinoinnin ja mainonnan ammattilaisten haastatteluiden valossa. Kuluttajatutkimusten, -monitorien, ja -mallien avulla tuotettua tietoa pidetään avaimena kuluttajien puhutteluun. Luokittelun tekniikka on keskeinen hallinnan muoto, joka näkyy pyrkimyksissä ohjailla ihmisiä hienovaraisesti käyttäytymään mainostajan toivomalla tavalla - joskin elävässä elämässä kuluttajilla on aina mahdollisuus käyttäytyä toisin. Kuluttajamuotti on tarkoitettu kaikille kuluttajien ja kulutuksen tutkimuksesta, mainonnasta sekä mediakulttuurista kiinnostuneille.


Asiasanat: kuluttajakäyttäytyminen kuluttajat stereotypiat markkinointi kohderyhmät luokitukset kulutus mainonta manipulaatio mainokset kulutustutkimus
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Yhteiskunta > Yleinen yhteiskuntatiede > Sosiologia


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
29,00
Maksutavat

Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot