Gaudeamus
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
TIEDÄ, MISTÄ PUHUTAAN

KEVÄÄN 2019 UUTUUSKIRJAT

SYKSYN 2018 KIRJAT

TOP 10 KIRJAT

E-KIRJAT

KUUKAUDEN KIRJA

SUURET KYSYMYKSET: Muuttuva työ ja talous

Demokratian tulevaisuus

Konfliktit maailmassa

Ilmastonmuutos

Terveys ja hyvinvointi Suomessa

Suomen suuret kysymykset

TILAA LAHJAKORTTI

FILOSOFIA & USKONTO

HISTORIA

KASVATUS & PSYKOLOGIA

KIELET & KIRJALLISUUS

KULTTUURI & TAIDE

OTATIETO

SOSIAALIALA

SUKUPUOLENTUTKIMUS

TALOUS & JOHTAMINEN

TEKNIIKKA & IT

TERVEYS & HYVINVOINTI

TIEDE & TUTKIMUSMENETELMÄT

VIESTINTÄ & MEDIA

YHTEISKUNTA & POLITIIKKA

YMPÄRISTÖ & LUONTO




 

MEDIATUTKIMUKSEN VAELTAVA TEORIA

Mediatutkimuksen vaeltava teoriaMEDIATUTKIMUKSEN VAELTAVA TEORIA (E-KIRJA)
Tekijä: Tuomo Mörä (toim.); Inka Salovaara-Moring (toim.); Sanna Valtonen (toim.)
Kustantaja: Gaudeamus (2004)
Saatavuus: Heti
EUR   25,00

Vaihtoehtoiset

Mediatutkimuksen vaeltava teoriaMEDIATUTKIMUKSEN VAELTAVA TEORIA
Tekijä: Mörä Tuomo; Inka Salovaara-Moring; Sanna Valtonen (toim.)
Kustantaja: Gaudeamus (2004)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   33,00

Katso myös

Mediatutkimuksen vaeltava teoriaMEDIATUTKIMUKSEN VAELTAVA TEORIA
Tekijä: Mörä Tuomo; Inka Salovaara-Moring; Sanna Valtonen (toim.)
Kustantaja: Gaudeamus (2004)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   33,00
    
Tekijä: Tuomo Mörä (toim.); Inka Salovaara-Moring (toim.); Sanna Valtonen (toim.)
Kustantaja: Gaudeamus
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 362
Asu: Suojattu E-kirja PDF (lisätietoa)
Huom! E-kirjalla ei ole palautusoikeutta.
Julkaisuvuosi: 2004 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
E-KIRJAT
VIESTINTÄ & MEDIA

Tämän tuotteen osoite
EUR
25,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Mediatutkimuksen vaeltava teoria
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Heti.
ISBN-13: 9789524958806, ISBN-10: 9524958805
Hinta: 25.00 € (Alv 24%, 20.16€ Alv 0%), OVH 25.00 €


HUOM! Tämä tuote on ladattava e-kirja. Ennen tilaamista lue e-kirjoihin liittyvät: ohjeet.

Teos on ensimmäinen suomenkielinen johdatus mediatutkimuksen traditioihin ja ajattelijoihin. Siinä tarkastellaan yhteiskuntateorian klassikoiden ajatuksiaviestinnästä sekä keskeisten mediatutkijoiden käsityksiä yhteiskunnasta: Miten mediaa voidaan analysoida osana yhteiskuntaa? Miten julkisuus muotoilee yhteiskunnallisia käytäntöjä? Mikä on viestinnän rooli nyky-yhteiskunnassa? Tarkasteltavia ajattelijoita ja suuntauksia ovat mm. Theodor Adorno ja Frankfurtin koulukunta, Hannah Arendt, Jürgen Habermas, John Dewey ja amerikkalainen pragmatismi, James Carey, Michel Foucault, Pierre Bourdieu, David Harvey, Ulrich Beck ja refleksiivinen modernisaatio, Zygmunt Bauman, Roland Barthes ja semiotiikka, Paul Ricoeur ja narratiivisuus, Mihail Bahtin, Simone de Beauvoir, John Fiske sekä Gilles Deleuze ja Felix Guattari. Teos auttaa ymmärtämään julkisuuden ja yhteiskunnan suhteen luonnetta ja kehitystä. Se soveltuu erinomaisesti esimerkiksi viestinnän, mediatutkimuksen, mediakulttuurin ja tiedotusopin opintoihin. "


Asiasanat: tiedotustutkimus viestintä teoriat viestintäteoriat tiedonvälitys mediatutkimus
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Yhteiskunta > Yleinen yhteiskuntatiede > Sosiologia


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
25,00
Maksutavat

Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot