Gaudeamus
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
TAMMIALE

KEVÄÄN 2019 UUTUUSKIRJAT

SYKSYN 2018 KIRJAT

TOP 10 KIRJAT

E-KIRJAT

KUUKAUDEN KIRJA

SUURET KYSYMYKSET: Muuttuva työ ja talous

Demokratian tulevaisuus

Konfliktit maailmassa

Ilmastonmuutos

TILAA LAHJAKORTTI

FILOSOFIA & USKONTO

HISTORIA

KASVATUS & PSYKOLOGIA

KIELET & KIRJALLISUUS

KULTTUURI & TAIDE

OTATIETO

SOSIAALIALA

SUKUPUOLENTUTKIMUS

TALOUS & JOHTAMINEN

TEKNIIKKA & IT

TERVEYS & HYVINVOINTI

TIEDE & TUTKIMUSMENETELMÄT

VIESTINTÄ & MEDIA

YHTEISKUNTA & POLITIIKKA

YMPÄRISTÖ & LUONTO




 

VAIKUTTAMISTA JA VALINTOJA : MONITIETEISIÄ NÄKÖKULMIA MAINONTAAN JA KULUTUKSEEN

Vaikuttamista ja valintoja : monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseenVAIKUTTAMISTA JA VALINTOJA : MONITIETEISIÄ NÄKÖKULMIA MAINONTAAN JA KULUTUKSEEN (E-KIRJA)
Tekijä: Visa Heinonen (toim.); Jukka Kortti (toim.)
Kustantaja: Gaudeamus (2007)
Saatavuus: Heti
EUR   22,00

Vaihtoehtoiset

Vaikuttamista ja valintoja : monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseenVAIKUTTAMISTA JA VALINTOJA : MONITIETEISIÄ NÄKÖKULMIA MAINONTAAN JA KULUTUKSEEN
Tekijä: Heinonen Visa; Jukka Kortti (toim.)
Kustantaja: Gaudeamus (2007)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   28,00

Katso myös

Vaikuttamista ja valintoja : monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseenVAIKUTTAMISTA JA VALINTOJA : MONITIETEISIÄ NÄKÖKULMIA MAINONTAAN JA KULUTUKSEEN
Tekijä: Heinonen Visa; Jukka Kortti (toim.)
Kustantaja: Gaudeamus (2007)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   28,00
    
Tekijä: Visa Heinonen (toim.); Jukka Kortti (toim.)
Kustantaja: Gaudeamus
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 218
Asu: Suojattu E-kirja PDF (lisätietoa)
Huom! E-kirjalla ei ole palautusoikeutta.
Julkaisuvuosi: 2007 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
E-KIRJAT
TALOUS & JOHTAMINEN
VIESTINTÄ & MEDIA
YHTEISKUNTA & POLITIIKKA

Tämän tuotteen osoite
EUR
22,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Vaikuttamista ja valintoja : monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Heti.
ISBN-13: 9789524955997, ISBN-10: 9524955997
Hinta: 22.00 € (Alv 24%, 17.74€ Alv 0%), OVH 22.00 €


HUOM! Tämä tuote on ladattava e-kirja. Ennen tilaamista lue e-kirjoihin liittyvät: ohjeet.

Teos esittelee kulutuksen ja mainonnan tutkimuksen keskeisiä keskusteluja. Siinä tarkastellaan suomalaisen mainonnan historiaa sekä kulutuksen ja mainonnan yleisiä aiheita, kuten suostuttelua mainonnassa, kuluttajayleisöä, mainonnan sääntelyä ja sukupuolta mainonnassa. Esillä on myös erityistapauksia: Helsingin keskustan muutos, joululahjojen mainonta, myymäläauto suomalaisessa maaseutuyhteisössä ja kulutus rockfestivaaleilla. Vaikuttamista ja valintoja tarjoaa uusia näkökulmia kaikille kulutuksesta, kuluttajuudesta ja mainonnasta kiinnostuneille. Sitä voidaan käyttää esimerkiksi kuluttajaekonomian, markkinoinnin, kulutussosiologian ja yhteiskuntahistorian sekä mediatutkimuksen opinnoissa.


Asiasanat: mainonta markkinointiviestintä media kulutus sääntely
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Markkinointi. Kauppa > Mainonta. Organisaatioviestintä


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
22,00
Maksutavat

Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot